Friday, July 15, 2011

individual preparations


peralatan aku


botol air

beg kecil

bateri

vissel

tali

saya amat teruja dan semangat semakin berkobar-kobar apabila tarikh perkhemah dah pun semakin hampir tapi saya juga tidak terlalu "over" kerana perjalanan kami jauh lagi.
ini program outdoor pertama saya bersama kawan-kawan (pelajar e-pjj sr113),dan berharap ianya dapat mengukir pelbagai kenangan dan pengalaman berharga nanti.kami akan bertolak ke tasik chenderoh iaitu destinasi perkhemahan kami pada pagi 18/7/2011.

kawan-kawan bagaimana?sudahkan anda membuat persiapan untuk pergi perkhemahan tersebut..saya sudah seminggu membuat persedian dan hari ini hari terakhir saya membeli peralatan dan keperluan sewaktu perkhemahan nanti.saya terpaksa membuat persediaan awal kerana saya terpaksa bergerak awal ke shah alam atas sebab2 yang tak dapat dielakan.

ni la keperluan yang saya sediakan,harap ianya mencukupi la sepanjang perkhemahan di tasik chenderoh nanti,

No comments: